Вівторок, 19.03.2024, 09:51
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Чернігівська районна рада Запорізької області

Меню сайту
Рішенння ради
Проекти рішень
ГУ Міндоходів
Фонд соцстрахуванн
Регуляторна політ.
Програми
Пошук
Погода
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
Наше опитування
Доступ до публічної інформації
Всього відповідей: 26
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Прізвище, ім'я по батькові, службові номери засобів зв'язку,адреси електронної пошти керівника..

Прізвище, ім'я та по батькові, службові номери засобів зв'язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників, а також керівників структурних підрозділів, основні функції структурних підрозділів


Романчук Олександр Павлович
-  голова районної ради, телефон 9-14-49, електронна пошта radachernigovka@ukrpost.ua.


Шумельний Анатолій Миколайович - 
керуючий справами, телефон 9-16-08, електронна пошта radachernigovka@ukrpost.ua.  

Коротич Лідія Павлівна -
начальник організаційно - правового відділу, 9-12-36,   електронна пошта
radachernigovka@ukrpost.ua.

 

 Організаційно – правовий відділ є структурним підрозділом виконавчого апарату районної ради. Координує роботу відділу керуючий справами виконавчого апарату районної ради.


 У своїй  діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, Указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, регламентом роботи районної ради, розпорядженнями голови ради та Положенням про відділ

Основні напрямки роботи відділу :

1.1. Організаційно - правове та методичне забезпечення підготовки пропозицій до планів роботи ради і постійних комісій.
1.2. Організаційно - правове забезпечення виконання прийнятих радою рішень, які 
направлені до постійних комісій ради.

1.3. Організаційно - методичне забезпечення взаємодії районної ради, постійних 
комісій, керівництва ради з органами місцевого самоврядування.

1.4. Забезпечення організації діловодства відповідно до чинних правил.
1.5. Забезпечення прийняття та  зберігання
документів підприємств та установ, що ліквідуються у встановленому порядку.

1.6. Правове забезпечення доступу керівників підприємств, установ і організацій, інших користувачів  документів до джерел комплектування, що знаходяться на зберіганні у архіві. 
1.7. Організаційно - правове забезпечення, узгодження і вирішення питань, віднесених до компетенції ради, з організаціями, установами усіх форм власності, районними осередками партій та громадських об'єднань. 



 



дата оприлюднення 10.08.2011 року

дата оновлення       17.08.2012 року